20 januari 2009

Från marknivå (19 av 365)


Jag föredrar dom i trä.
Tema nr 111 Från marknivå.

12 kommentarer:

Sarah sa...

Wow, blir nästan lite höjdrädd fast jag är här "nere" och kikar upp. Häftigt med det där som inte är träd i bilden!

Nässelblom och choklad sa...

Jag föredrar också dem i trä, tveklöst! Men bilden blir onekligen mer intressant med kontrasterna natur/teknik. Härlig bild med den otroligt blå himlen och det hisnande perspektivet - trots att det är uppåt inte neråt.

Ninni sa...

Härligt perspektiv! Man blir nästan lite yr...
Visst föredrar jag dom i trä också, framförallt doften av dem:)

Lotta 8`) sa...

Härligt perspektiv och ljuset är jättefint! Saknar ljuset så..... visserligen var det rätt så ljust idag tisdag, men då var det för kallt för en längre promenix, blev bara ett varv hemma i täppan =) Må så gott :)

Cecilia Artista sa...

Wow vilken underbar bild och härligt perspektiv. Men visst är träden underbarast och doften sen i skogen ...

Anonym sa...

Oj det va högt upp..

annette sa...

Så unnnnnnnnnderbart vacker bild, sugs nästan upp i topparna för jag vill in i bilden och följa med upp!

Kram //annette

Veronica sa...

Oj vad liten jag känner mig!
Vilken härlig bild. Wow! Bra jobbat!
=)

Ulrica sa...

De i trä absolut. Vilket häftigt perspektiv. Grym bild.

Anonym sa...

Så häftigt foto och så kul det är att vinkla kameran mot toppen.. Tjusig bild:-)
/Pialotta

Maria Thorbjörnsson sa...

Bild kontra tema=Full pott........
Ha det...
Maria i Sennan

Anonym sa...

Wonderful incongruity between the tower and the trees. Well done!