19 november 2009

Fågel (330 av 365) eget tema

Eget tema nr 15 Fågel.

5 kommentarer:

annette sa...

Såååååååååå vacker bild, ljuset är helt fantastiskt, bergen i bakgrunden och så den lilla fågeln som en underbar siluett, undrar om Du såg den när Du tog bilden eller om det blev en bonus efteråt?

annette

Rajson sa...

En riktig drömbild med lilla fågeln som pricken över i:et!
Sköna vilsamma färger.
Den här skulle jag kunna ha som en canvas-bild på jobbet!
Går fortvarande och klurar över första uppgiften.Har en arbets idé men ej kommit längre.Få se i helgen om jag kan sy ihop det.
Tycker det har varit många spännande inslag på kursen.Tyvärr har jag haft dåligt med tid.
Ha det gott!

Anna sa...

Riktigt bra bild! Ljuset är fantastiskt! Om fågeln hamnat lite högre upp i bilden så hade den hamnat i gyllene snittet, diagonaler har du i bergssluttningen och dessutom nästan korsande sluttningar! Kompositionen är klockren! Jättebra!

Chesney sa...

So this simple composition, it really draws attention to the bird! Beautiful!

Ninni sa...

ÅHHHH! Jag blir så avundsjuk...varför har inte jag tagit den här bilden :)
Den här skulle jag ha som inspirationsbild framför min arbetsplats. För mig är den frihet...trota alla höga toppar.
Helt underbara färger och sååå vilsamt.
Skickligt Della!