24 november 2009

Reklam (339 av 365) eget tema

I Malmö.

Eget tema nr 24 Reklam.

8 kommentarer:

annette sa...

Ja, nog syns den reklamen, kanske är gaveln på huset inte så snygg som den är, men lite synd tycker jag det är att beklä gamla byggnader på det viset.
Klart vi klarar det här, vi har ju bara 26 kvar! Lätt som en plätt;)
Du kan vila mellan 8:e och 16:e december;)

Ha en skön kväll!

annette

Susanne sa...

Åh, du har varit i Malmö. Den där väggen tittar jag på varenda gång jag går över Stortorget i Malmö och varenda gång tänker jag att jag ska fotografera reklamen men har inte gjort det än.

Chesney sa...

What a gorgeous building - love all the intricate details, too bad they coat the side of the building w/ advertisements - wonderful image!

annette sa...

Ja, just det Du skall till London då, då kör vi på lite lagom fram till dess och därefter ger vi järnet med nya resebilder;)

annette

Mats Andersson sa...

Intressant och snygg bild.

/Mats

Anna sa...

Väldigt vackert sätt att exponera reklam på tycker jag. Bra mycket trevligare än andra alternativ i alla fall.

Charlotta sa...

Reklam är det men inte passar det på de gamla fina byggnaderna.

Olga T sa...

Den här har jag sett hos ngn annan för ett tag sedan men din bild är mycket skarpare och bättre!! Snyggt! Ska kika efter denna nästa gång jag är i Malmö (vilket inte är ofta..)