17 november 2009

På väg (328 av 365) eget tema


Eget tema nr 13 På väg.

7 kommentarer:

annette sa...

Hi, hi ja jag hoppas det gick bra trots att det ser lite illa ut nere vid hjulet till vänster.
Förstod väl att Du skulle komma ifatt;)

Ha enbra onsdag!

annette

Chesney sa...

Just beautiful and so rich in textures!

Anna sa...

Den här bilden gillar jag skarpt! Mycket och starka färger, bakgrunden dimmig och ändå så tilltalande. Vad har hänt med hjulet? Vart är den på väg.. ja massor av frågor och tankar får jag. Kanonbra!

Charlotta sa...

Överraskande med en båt på väg. :)

Nässelblom och choklad sa...

snyggt foto! Jag gillar de dova färgerna ihop med det röda. Strukturen och vinkeln är tilltalande. Sen undrar jag förstås var båten är på väg.

Cecilia Artista sa...

Snyggt! Härlig form och vinkel på båten. Fina färger!

Ninni sa...

Mycket snyggt! Jag gillar färger tillsammans och den grova strukturen på botten av båten. Den dimmiga bakgrunden gör också mycket för bilden.
Men hur är det med hjulet? Båten är ganska stillastående eller hur?