15 november 2009

November (323 av 365) eget tema

Hos mig. Idag.

Eget tema nr 8 November.

5 kommentarer:

annette sa...

Tycker bilden är oerhört vacker, diset, dimman, färgerna ihop med konturerna på det ensamma trädet gör bilden komplett.

annette

Rajson sa...

Kan inte vara mer november än detta.
Sköna mustiga färger och så dimman!
Nästan kala trädet blir så snyggt i sin enkelhet!

Anna sa...

Tänka sig att november kan vara så vackert! Du har fångat ett väldigt färgrikt och dramatiskt ögonblick. Bra!

Chesney sa...

Absolutely magical - love that fog in the background against that ultra detailed tree! :)

Ninni sa...

Men förlåt...jag har inte stulit ditt egna tema :)Det bara ramlade på mig när jag gick igenom mina regnvåta bilder från igår.
Vad lustigt att vi båda använde samma tema som vårt eget.